ny hårfärg guys!

hejsan alla, förlåt för dålig uppdatering på bloggen alltså. men igår var jag med älskling all day long så jag ville vara med honom faktiskt, ibland går faktiskt livet före bloggen, tyvärr! men anyway. Idag var det skola, vi hade möte med mode -desgin och vi snackade om vilket tema vi skulle ha på mode showen på älvsjö gymnasiemässa eftersom ni säkert vet att st:martins gymnasium alltid har en mode show varje år. . så i år är det våran tur! yeah! men jag tänker INTE avslöja vilket tema det blir, men de blir säkert super häftigt! ni får komma och se ! Men idag hade vi även egen hårvård guys. vill ni se bild hur mitt hår blev? Då ska ni få se de!


före ( kanske inte syns så bra )



efter ( syns dålig eftersom jag tog me cam )

men jag har iallafall färgat det mörkare igen, det är faktiskt mysigt nu till vintern med mörkt hår igen, thanks felicia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0