min dag i text!

Hejsan alla, idag ska jag skriva ett sånt här tråkigt inlägg om min dag som man somnar när man läser!
Våran dag började med att vi gick upp typ 07.00 och gjorde oss i ordning, sedan så började vi lunka mot bussen! När vi väl var inne i stan så gick vi runt där och tog de lite lungt och sen kändes det som om vi for hela världen runt, vi var i Liljeholmen, i den nya gallerian där man nästan gick vilse, jag skojar inte! Sedan så åkte vi till Skärholmen och skulle kolla i affärer med passade även på att träffa Ajmal min åsna i några sekunder, saknat honom mycket! Men anyway sen drog vi in till stan igen och mötte äklskling & comany! Sen till kista och nu hemma igen, vi kollade nyss på film med lilsis! Nej nej vid det här laget har ni nog somnat så GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0