hahahahahahaha roligt

loggade nyss in på min gamla msn & en kille skrev till mej

SHABBE; :)
SHABBE; vad gör du?
SHABBE; jag har saknat dig
JAG; inget sj?
SHABBE; hur gammal är du?
JAG; jag är 92a, why?
SHABBE; DU SA ATT DU VA 91? varför ljög du
JAG; shiit, det var minst 1000 fucking år en vi snackade
SHABBE; lögnare.
JAG; haha okej, undra vem som är lögnare av oss två om man ser tillbaka i tiden.

haha shiiit, killar är verkligen patetiska, jag loggade in på min gamla msn för att ge min nya till två tjejkompisar som inte hade den nya sen skriver idioten. HAHA!
vem har inte ljugit om sin ålder nån gång, pallade verkligen inte den snbben!

nu ska jag fixa min syster till hon ska på rockfest! ska göra henne riktigt sexiiiiii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0