godmorgon bitches

hejsan alla super söta läsare, eller rättare sagt godmorgon. Nu sitter jag här nyvaken och sålagom fräsch. Men jag lyssnar på min mobil hittade super gamla låtar typ som "premier love" jessica kommer du ihåg? men iallafall idag blir det en ganska rolig dag tror jag, först ska jag nu fixa till mig lite platta håret och så. Sedan kl 13:00 så ska vi på en husvisning, för vet ni? VI KANSKE SKA KÖPA HUS! eller hyra, men same shit. Tänkte ta bild på huset så ni får se senare. Men iallafall efter det ska jag hem till min pappi och ska vara där i en vecka då tänkte jag dra till med en storstädning & sedan MÅSTE jag göra min läxa, har inte ens börjat. Fick ju nyss ett samtal av älsklingen & han e sjuk igen :O fyfan han e alltid sjuk, bebis då! Hoppas du e frisk på tisdag för så ska du o jag göra något riktigt skojsigt! haha
men nu ska jag dra och fixa mig.
puss


Kommentarer
Postat av: julia

sv: tack så mkt! :)

2009-10-18 @ 11:31:49
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: Madelene

Haha jaaa, men det är bra att stå på sig med ett kaxigt namn :)

2009-10-18 @ 11:47:32
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0