GOD MORGON SUNSHINE

god morgon, ser ni vad duktig jag är. nu är jag färdig fixad och klar för skolan. . men pigg det är jag INTE! Jag gick upp klockan 05:30 och började sminka mig och så sen så tog jag bara på mej några kläder ( håller på att lägga in bilder i datan på dagens "outfit" så ni blir nöjda någon gång! :)
idag är det skolfoto som gäller för mig & permanentrullning på 1 timme, önska mig lycka till! IN MY ASS att jag kommer klara det säger jag bara. . men men! Fucck va seg data jag har alltså, ladda ner bilder tar typ en livstid på den här datorn! Men nu är dom klara ska bara lägga in dom i bloggen nu, sen springa till bussen.
puss & kram

okej nej får damp på den här datorn, lägger din dom senare när jag kommer hem!
ska även ta mera foton idag!
men vi ses sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0