fjortisar, whatafuck är det?

fjortisar, vad är det för något. . själv vet jag absolut inte men iallafall jag tycker att playahead har blivit största fjortis/porr sidan. . kolla på tjejerna som lägger in bilder på sina bröst & sin rumpa och sitt översminkade face! ursäkta men det är INTE fint.
Jag var nyss inne i playahead och kollade sen hade en tjej laddat upp dom här två bilderna -.-


okej, seriöst hon är typ 14 år och använder fan mera smink än vad jag gör på 1 år!
sen det här med att måla sig som en katt, wahtafuck är det bra för?
du är inte snygg om du nu tror det! absolut inte, duu ser ut som jag vet inte vad.
anyway, förstår inte! FETT FULT


Kommentarer
Postat av: shanne

iiiiiiiiiinge snygga dom

2009-10-04 @ 18:34:21
URL: http://sdj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0