meshtaga leek of nancy ajram - me translate



Meshtaga Leek Shoog El Hoa Le Roo7y
  -  jag saknar dig, anden i min själ längtar efter dig
We7yat 3eneek Dabet Ana Roo7y - jag svär vid dina ögon att min själ smälte
Mn Zaman Meshtaga Ana Ashoofak - i ett bra tag, har jag saknat dig
Ya Zaman Erj3ly Bwsoofak - förr i tiden, kom tillbaka till mig med din beskrivning
Meshtaga Leek Shoog El Hoa Le Roo7y - jag saknar dig, anden i min själ längtar efter dig
We7yat 3eneek Dabet Ana Roo7y - jag svär vid dina ögon att min själ smälte
Meshtaga Leek Shoog El Hoa Le Roo7y - jag saknar dig, anden i min själ längtar efter dig
We7yat 3eneek Dabet Ana Roo7y - jag svär vid dina ögon att min själ smälte
Mn Zaman Meshtaga Ana Ashoofak - i ett bra tag, har jag saknat dig
Ya Zaman Erj3ly Bwsoofak - förr i tiden, kom tillbaka till mig med din beskrivning
Wel Sebab Bo3dak 7abeeby - anledningen till att du är borta från mig nu älskling
Meshtaga Leek Shoog El Hoa Le Roo7y - jag saknar dig, anden i min själ längtar efter dig
We7yat 3eneek Dabet Ana Roo7y - jag svär vid dina ögon att min själ smälte
Wel Sebab Bo3dak 7abeeby - anledningen till att du är borta från mig nu älskling
Han 3alia Han 3alia
We R2af 3ala 7aaly - och acceptera mig för den jag är
Leely Taal Leely Taal - nätterna är långa, nätterna är långa
7obak Lahaf 7aaly - din kärlek har fångat mig
Han 3alia Han 3alia
We R2af 3ala 7aaly - och acceptera mig för den jag är
We R2af 3ala 7aaly - nätterna är långa, nätterna är långa
Leely Taal Leely Taal
7obak Lahaf 7aaly
- din kärlek har fångat mig
El 3yoon El Sood - dom svarta ögonen
Walhaana Welhaana - dom är öppna. dom är öppna
Lel Hoaaya Galby - vinden av mitt hjärta
3atshaana 3atshaana - tursten, tursten
Wel Sebab Bo3dak 7abeeby - anledningen till att du är ifrån mig älskling
El Sebab Bo3dak 7abeeby - anledningen till att du är ifrån mig älskling
7abeeby Bo3dak 7abeeby - älskling du är ifrån mig, älskling
Wel Sebab Bo3dak 7abeeby - anledningen till att du är ifrån mig älskling
Ya Gomar Ya Gomar - monen, monen
Sahrana Lel Ghaaly - den är vaken för dom värdefulla
We Soorteaa Sooretaa - och din bild, din bild
Fe Galby We Baaly - är i mitt hjärta och i mina tankar
Ya Gomar Ya Gomar - monen, monen
Sahrana Lel Ghaaly - den är vaken för dom värdefulla
We Soorteaa Sooretaa - och din bild, din bild
Fe Galby We Baaly - är i mitt hjärta och i mina tankar
Mahma Saar Ma Ansa - vad som än händer, kommer jag aldig att glömma
Ayaamak Ayaamak - dina dagar, dina dagar
Wantezer Tarj3 - och jag önskar att du kommer tillbaka till mig
Gharamak Gharamak - din kärlek, din kärlek
Wel Sebab Bo3dak 7abeeby - andledningen till att du är borta från mig älskling
El Sebab Bo3dak 7abeeby - abededingen till att du är borta från mig älskling
7abeeby Bo3dak 7abeeby - älskling andledningen att du är borta från mig, älskling
Wel Sebab Bo3dak 7abeeby - anlednongen till att du är borta från mig älskling.
Lala Lai Lai La La
Lala Lai Lai La La
Lala Lai Lai La La
Da Da Da Da Doooo



Kommentarer
Postat av: Emma

Oh svara försent men jag trodde faktiskt Foki skulle vinna för jag brukar läsa hennes blogg och den är sjukt bra! :)



Tack så mycket din är också jätte fin! :D

2009-10-18 @ 12:26:41
URL: http://gillew.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv: hihi kej! :*

allt bra ?

2009-10-18 @ 14:14:38
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: ιиєsιтα ♥

kommentera min blogg och skriv vad du har för ögonfärg? =)

2009-10-18 @ 15:25:33
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0