vad finns det att säga?

en tjejkompis sa nyss till mig att jag skulle spana in en blogg, jag höll på att dö av garv! Jag hatar dom där små fjortisbloggarna som försöker bli stora genom att skriva om dom storabloggarna! Alltså helt ärligt jag skäms fan bara genom att spana in deras fula bloggar! Men jag skämdes ännu mera när jag såg vem det var! herregud det var min såkallade "bästavän" för drygt 2 år sen! Jag höll på att dö, whatafuck håller hon på med? En sak hon hade skrivit var " jag har inga fula vänner, jag har bara snygga vänner" omg vilken människa.

1. hon är inte alls sådär! hon är världens underbaraste person!
2. hon har inte ens några vänner, för hon skrämmer alla!
3. hon har haft *** med minst 30 st. iiuuh !!!
4. hon e adopterad, men skäms för det!


ursäkta mig, men jag hatar sånna här människor som leker något som dom inte är! helt patetiskt!


Kommentarer
Postat av: anonym

hejsan, super fin blogg du har!

haha jag tror jag vet vem du menar.

bor hon i tumba & är från brasilien.

hon har bazz med många från fittja / norsborg.

med min bror te.x.

skarr

2009-11-15 @ 12:45:51
Postat av: JESSICA

HHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

OMG HUR KAN DU SKRIVA SÅ EMELIE ATT DU GICK BAOM RYGGAN PÅ MIG SÅDÄR, TRODDE ATT VI HADE BLIVIT VÄNNER MEN HADE VISST FEL OM DIG , DU ÄR HELT DUM I HUVET SOM SKRIVER ATT JAG SKÄMS FÖR JAG E ADOPTERAD HUR KAN DU SJUKA SÅ LÅGT

2009-11-15 @ 16:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0