vaccinet mot svininfluensan, undvik den! uush

en sak jag vill ta upp i min blogg innan jag somnar är det där med vaccinet mot svininfluensan. . massor med folk säger att det är farligt att det det och massor med grejer. Man vet inte vad man ska tro längre. Men en sak är säker att jag ska inte ta de där vaccinet, jag har klarat mig bra tills nu och varför ska ja inte göra det längre framöver. Mina föräldrar försöker övertala mig att vaccinera mig, but nothing can stop me! Såg en hemskt video på youtube om en tjej som hade fått galna biverkningar av vaccinet & folk tror inte att det är sant, att hon fejkar. . herregud folk är helt dumma i huvudet, hoppas dom tar vaccinet och blir som henne sen kan dom öppna sin käft och säga att dom inte tror det. Förlåt för mina utbrott, men jag hatar folk med stora munnar, haha! Nu ska jag lägga mig men om ni ska lyssna på nån så ska ni INTE ta vaccinet.  Istället kan du


lånad av http://melleeh.blogg.se


* unvika att ta hand med folk
* sköta din hygien, med handsprit
* undvik folk massor med folk som hostar & nyser

du kan själv unvika att bli sjuk om du bara är försiktig.

nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gumman det där med att folkt dör hit och dit är överdrivet, en frisk människa som du kan ju ta sprutan ändå:) det är inte sprutan som gör att folk dör, isf har dom en sjukdom som orsaker fallet.

Var inte så naiv stumpan;)

2009-11-06 @ 00:09:02
URL: http://linneakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0