tomhet utan dig

i helgen har ni sett att jag inte uppdaterat så mycket, men igår så åkte jag med mamma in till jakobsberg för att kolla på lite kläder, där köpte jag en ny rosa bh & en t-shirt till min älskling! Men jag tänkte köpa en lila svart adidaströja men hittade ingen i min storlek, alla va för stora! Anyway efter det så åkte jag in till stan med 11:58 tåget och mötte baby, vi åkte till hornstull för att lämna en sak till hans pappas vän eller något sånt. . efter det så åkte vi in och hämtade våra biljetter till filmen 2012, ärligt talat den var helt okej, spännande & jag fick panik i många scener när jag trodde dom skulle dö!! shiiit men den borde ni gå och se! After the movie så gick vi till kungshallen för att käka, bääbiie bjöd mig på kebabpizza, men den va skiiit stark! Efter åkte vi hem och bara slappade. Nu har baby åkt hem, asso känner värsta tomheten efter honom! uush! Imorgon är det nya tag! Men nu ska jag gå och städa rummet! love u all.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0