this is the last packet i ever send your ass

helt seriöst, om ni nu tycker att jag är omogen eller har sjunkit lågt genom att lägga upp bilder på den här tjejen vid namn Jessica så har hon exakt nu sjunkit lika lågt som mig, grejen är den att jag har tänkt & jag tar inte åt mig om ni tycker jag e ful eller äcklig, whatever! det är hjärtat som räknas so i dont care about you! Men tydligen bryr ni er as mycket om vad jag skriver, om ni nu är mogna skulle ni absolut inte bry er om vad jag skrev, inte sant? Så det här is the last packet i ever send your ass, förstår ni? Ni kan få skriva hur mycket ni vill & göra vad ni vill, ni kommer aldrig lyckas få min uppmärksamhet, men jag har iallafall lyckats med en sak & det är att fånga eran uppmärksamhet! & ja jag vet att ni kommer tänka " shit va feg hon är lala " låt er tro det då, jag bryr mej faktiskt 0 %. & ni som " gästbloggade " i hennes blogg. . tror ni inte att jessica kan stå för sina egna ord eller behöver hon sina lärjeungar som ska springa efter henne all the time? Som sagt jag bryr mej inte längre, så tro er inget nu hjärtisar!


Kommentarer
Postat av: J;

men jag kmr däremot fortsätta

2009-11-16 @ 21:08:45
URL: http://jennifersafaei.blogg.se/
Postat av: Linnéa

vad är det som händer syster??

2009-11-16 @ 21:13:06
URL: http://linneakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0