sleep good suckers

nu har jag spelat fia med knuff med familjen, gissa om jag äger? noot!
nu ska jag faktiskt dra mej mot sängen / rummet.
jag ska träna lite, sen ska jag ducha och sen snacka med baby!
vi måste planera inför imorgon eftersom vi måste till ett ställe innan
vi ska på bio! Faktiskt så ska vi gå på en tidig bio imorgon, runt 14:00, myspys.
idag i skolan, jag kände mej faktiskt sjuk, men sedan blev det bättre nu känner jag bara mig täppt i näsan osv.
men nu ska jag dra mej ifrån min underbara laptop, i love it!
men vi hörs imorgon innan jag drar mot stan + jag ska faktiskt ta lite bilder imorgon.
godnatt everyone.


bilden är det, JAG & MIN STORESIS
' juste att det är fredagen den 13 idag har jag inte märkt av något faktiskt, har ni? '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0