jag skulle se upp till dig, inte ner på dig!

ingen absolut ingen kan vara lika falsk som dig, du är så jävla falsk! Du är min bror, du ska inte vara såhär falsk du ska vara min förebild som jag ska se upp till dig inte ned på dig. Du sårade mig djupt nu, det vet du va? Alla dom här åren vi har haft tillsammans vi har stått framför varandra i ALLA lägen & då menar jag alla lägen, men du väljer du en jävla kossa framför mig. Jag behövde prata med dig och du sket i att svara på mig och nu ser jag att de går bra att svara på henne men inte mig + du anar inte vad den kossan har gjort mot mig, vad hon har sagt om våran familj & nu väljer du henne framför mig! Som du sa till mig en gång " emelie ingen ska komma imellan dig & mig, vi har en stark syskonrelation " den meningen säger jag BULLSHIT till. Du är falsk & vet du en sak. Du har sårat mej förr också med saker du har gjort men aldrig så här mycket. Jag kommer aldrig kunna se in i dina ögon igen & säga att jag litar på dig för förra gången det var droppen!

Nu undrar säkert alla ni vad som har hänt, jag kan säga såhär! Min storebror, han lovade mig att aldrig mera snacka med den fucking fi**a som jag HATAR! & nu ville jag snacka med honom om en as viktig sak som han vet om men han svarar inte men han kan sitta & snacka med den jävla fi**an! Ni anar inte min frustration. Jag såg alltid upp till honom och ville vara som han och allt, men nu känner jag inte igen honom så som han beter sig mot mig. Jag hatar hatar hatar hatar dig!


Kommentarer
Postat av: MALINHE - fotobloggen!

SV: tack:)

det rä inte jag som laga maten utan min mamma (A)

2009-11-29 @ 19:28:12
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: A.C

naww.. vilket inlägg..

men du kan väl inte bestämma hur din brorsan ska göra? kanske han gillar henne o så? du blir väl glad för honom om han blir glad? så klart jag har ingen anningen vf du inte gillar hon tjejen..men ge alltid folk en annan chans även de har gjort fel en gång:) hehe~~ kmr ordna sig:)



aa men den filmen var ju tråkig:p drama..asch..gillar icke:p

2009-11-29 @ 19:36:26
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: MALINHE - fotobloggen!

SV: jo:):)

2009-11-29 @ 21:04:30
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: A.C

jo jag förstår nog.

men din bror vt säkert vad han håller på med..hehe..^^



tack söt:) godnatt på dig.. va inte arg nu:D

2009-11-29 @ 22:11:12
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0