' hellu mamacita

kom hem för ett tag sen, jag åt mat och sen packade jag upp lite saker som jag hämtade idag i stan, whoho jag hittade mitt fucking hm kort! Ska snart logga in i msn och snacka med älsklingen. Idag åkte jag in till stan för att hämta mina saker från min " ex bästa vän " jag höll på att dö. Jag gav påsen till hennes kompis och hon kollade igenom, värsta kontrollanten på gud! jag & felicia ba; what? jag fick min påse jag gick bara därifrån ja pallade inte stå och kolla igenom värsta grejerna! anyway när jag sitter i tåget ringer hennes " bror " mig och säger att jag tagit sönder hennes byxor. . jag har aldrig använt dom. Eller jo 1 GÅNG, när jag lånade dom hemmeifrån henne till mej, aldrig annars! dom va fett stora för mig, ofta jag ska gå runt med stora byxor! Anyway jag snackade med älsklingen han sa att jag inte skulle köpa nya till henne eftersom jag inte använt dom, så det får nog bli så. Smsade även henne, men har inte fått nått svar. . vad ska man göra? Imorgon ska jag dra till skolan och chilla galet!

Nu ska ni få nåra bilder från modevisningen! HAHAHA


mina sötnosar, mathy & feben


me & jessica! haha


Kommentarer
Postat av: J E S S I C A

tack så myckeet. din med! (y)

2009-11-24 @ 20:15:47
URL: http://meyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0