GODNATT SNYGGINGAR

dax att lägga sig i sängen nu tror jag, är faktiskt ganska trött & lite huvudvärk. Men idag var de en lyckad dag för bloggen, hade 2789 besökare och vem ska jag tacka det för? Jo miss " photoshop " thanks! Imorgon har jag en lektion och det är samhällskunskap, ska dra dit göra provet & sedan hem! Imorgon åker ju min baby också, fuck hur ska jag klarar mig, kommer dö. Men nu ska jag dra & tvätta ansiktet och massa sånna grejer.

jag har bara en fråga innan jag lägger mig & sover.

" hur kan DU få flera besökare av oss, om ingen av oss har gett ut din blogg adress? "


en as gammal bild på mig & jennifer!
hahahahaahahhaha


Kommentarer
Postat av: J;

hahah omg den bilden tar jag !



Hoon e hora, hon säljer sig sj till våra läsare, de e så hon får fler besökare!<3

2009-11-16 @ 07:27:50
URL: http://jennifersafaei.blogg.se/
Postat av: sdj

HAHAHHaa shiiiiit ja la också määrke t detdär. Patetiskt ju hahaha

2009-11-16 @ 16:51:39
URL: http://improveme.se/shanli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0