GODNATT ÄLSKLINGAR!

nu är det dax att lägga sig i sängen och ringa älskling faktiskt! Det blev ingen "flyga drake" utan när jag skulle beställa filmen så kom reklamen för "djävulen bär prada" och jag som är lite retarded och inte har sett den kollade på den istället med min syster, men var faktiskt ganska bra! Påminner om alla andra sånna filmer, you know! Imorgon är det skolan som gäller, jag är INTE taggad! Men nu ska jag fixa mig inför natten. 

* tvätta av mig sminket
* ta rengörings vatten, för att rengöra på djupet
* smörja in ansiktet med nattcremé
* sedan borsta tänderna

SEDAN ÄR JAG REDO ATT TO SLEEP!

godnatt suckers!

innan ni sover, ska ni få lite bilder av mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0