fjortisbloggar e as roliga! här är exempel

TÄNK ATT DET FINNS SÅ MÅNGA FJORTISBLOGGAR här i världen. Jag besöker en blogg ungefär 1 gång om dagen bara för att få ett gott skratt. Läste nyss i en blogg, hon körde hissar & dissar, ni ska få ett exempel från hiss & en från diss.

 2. Fula människor.
Ja, ni såg ju vad jag skrev imorse om fula människor, I don't like them.
Självklart innefattar "fula människor" även emos, fjortisar och wannabes! ;D
Seriöst, fula människor borde fan inte ens få existera :S USCH!!


ursäkta mig, men hur kan vara så jävla ytlig att man kollar på utseende som denna fjortis gör, plus hon skriver om fjortisar att dom är fula, men synd att hon är en själv då. Tycker bara sånt här är patetiskt.

2. Avundsjuka föredetta vänner.
Haha, jag menar. Bara för att min blogg är tusen gånger bättre än deras, och för att jag har fler besökare än dom så måste dom sitta och klaga i sina egna bloggar med typ 20 besökare om dagen. Haha, sånt är skitgulligt och det blir självklart hiss på det! :D

bara så alla vet så var JAG hennes föredetta bästa vän, huhu. Och jag kan bara säga att jag har absolut inte 20 besökare som hon har, och hennes blogg är absolut inte finare än mig, hon har inte ens en header. Men thanks gumman för du la oss dina " föredetta " vänner på din hiss lista!
i know u love me

jag tycker bara sånna här fjortisar som inte ens kan stava ens får ha en blogg.
( jag snackar inte skit, jag yttrar bara min åsikt exakt som denna person har gjort i sin blogg )


Kommentarer
Postat av: A.C

jodå dt ebara fint med mig..

kom hem för typ en timme sen från göteborg..hehe..

e lite trött..tur att dt inte regnade när jag åkte buss hem från tågstationen, annars hade dt inte varit kul:P hehe..~~



och har varit ledig idag också så finns inte mkt att klaga på:D



2009-11-23 @ 20:04:59
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg inte ett enda stavfel i det hon hade skrivit.

2009-11-23 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0