älvsjömässan & bio med mona

cha cha, idag gick jag emelie upp klockan halv 5, tänk er mig uppe halv 5??? det funkar inte ens i mina egna öron! Men anyway jag va fett pigg, trodde inte det om mig själv, nu ska jag snart gå och ta bort sminket och sedan lägga mig ner och bara ta de lungt, men innan jag gör det så ska jag berätta om min dag today!

idag. . var jag på älvsjömässan som vanligt & men det blev knas med tågen så jag, linnéa, elin, sandra & josse fick åka värsta vägen! När vi väl var på älvsjömässan var det bara att sätta igång med våra modeller, helt knas! Fixade linnéa's modell lite & sedan fillis hår, blev inte så nöjd men imorgon hun då gäller det! Men efter modevisningen ( bilder kommer senare ) så åkte jag & filli in till stan och satte oss i donken, haha vi flippade galet där! Men anyway efter en stund kom mona, så vi åkte till högdalen för att fixa en sak till hennes pappi, sen åkte vi till heron och åt och sedan var det bio, NEW MOON!!! ooomg den filmen var sååå bra, fick panik. bästa! Sen åkte gullet med mig till tcentralen, vi snackade om ALLT. . myspys. Kom hem för ungefär 2 timmmar sen, är helt slut och imorgon ska jag till älvsjömässan igen fast med min syster, myspys. sen hem direkt efter!

mary skickade nyss en bild på henne från modevisningen, sötnosen var modell.


lägger in flera bilder när jag får tag på dom.

peace


Kommentarer
Postat av: Jiffi

ÄR en amatörfotograf ;)

2009-11-20 @ 22:50:09
URL: http://jiffi.blogg.se/
Postat av: gözde U '

hejhej, fin blogg :)

2009-11-20 @ 22:53:12
URL: http://tturkkk.blogg.se/
Postat av: gözde U '

hejhej, fin blogg :)

2009-11-20 @ 22:53:12
URL: http://tturkkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0