19:06

tja babe's. . nu sitter jag här hemma, ska snart gå o fixa & trixa i mitt rum!
ska även ta en snabbdusch och sedan krypa ner i sängen och sova! Vill att det ska bli imorgon NU! Imorgon så ska min älskling sova hos mig, fan jag saknar honom sååå mycket!
But anyway, now im going to tell you something about my day today. .
idag har jag varit i skolan, helt jävla hopplöst, jag har bara 1 lektion idag och jag börjar 12:50. . tror ni inte min fuckade lärare inte kommer, han dyker inte ens upp! FUCK FACE TILL HONOM SÄGER JAG BARA! Efter det så åkte jag in till stan med F och köpte ny foundation till mig. . i need it!



min favorit, i love it! Den är absolut bäst & den ger ett as bra resultat!
149 kr på kicks! BUY IT TO DAAAY!

men nu ska jag dra & städa o lyssna på muuuusiiiqq!

love ya all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0