update from home

sitter hemma nu i skogen igen, kom hem för ett tag sen från älsklingen, helt ärligt så var jag så död sen igår så jag sov typ tills 11-12 i morse, rekord för att sova så länge hemma hos honom. Anyways igår så var jag & felicia på fest i hallonbergen, det var myspys. Ibörjan var de lite knas eftersom ingen som vi typ "snackade" med hade kommit, men sen så drog festen igång. Drog runt halv 12 - 12 för att åka och möta älsklingen i tcentralen. När vi kom hem till han så åt vi mat och sen så la jag mig ner och somnade DIREKT!
Anyways nu sitter jag & spanar in lite olika bloggar, hittade en as rolig blogg där en tjej skriver om olika kändisbloggare ni vet, kissie & amir och alla dom. AS KUL!
länkar maybe later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0