hoppas ni läser & sluta fråga mig om detta igen

okay, nu gäller det. Ska ta & berätta lite om mig & min förra vän, eftersom jag får frågor everyday om mig & henne så ska jag skriva en liten kort sak om, hur & varför allt blev som det blev!

allt började med att jag inte hade tid för vänner, jag hade verkligen inte det! Min skola & familjen gick före allt & alla, och hon accepterade inte det, synd för henne! & sedan så skaffade jag kille & det var HON och hennes "bror" som gjorde så vi träffades, så hon ska inte klaga på att jag skaffade kille eftersom att det är en sjävklarhet att man vill umgås mycket med sin kille den första tiden man är tillsammans, vem vill liksom inte! & hon var ett kontrollfreak som ville att jag alltid skulle vara med henne dag ut & dag in, shit som om att vi var gifta or something! Anyway det var väl dom största anledningarna till att vi valde att inte vara vänner mera. Idag jag är lycklig, har min familj, mina underbara vänner som ställer upp för mig & är lycklig för min skull & min absolut bästa pojkvän, i just love it!
Detta var min förklaring på hur allt blev som det blev & jag valde att inte nämna några namn eftersom att alla vet redan who i talk about. & en skit viktig sak i det hela, är att jag & hon har sååååå många gemensamma vänner & hon tror verkligen att ingen berättar något för mig vad hon sitter och säger. Hon har snackat så mycket skit att hennes mun snart kommer möggla, tycker synd faktiskt! Anyway det var vad jag ville säga & hoppas att ni alla slutar fråga mig om henne, för vill helst glömma.

peace n love


Kommentarer
Postat av: Janita

idag har jag inte gjort ett piss, bara varit hemma och tagit det lugnt :) vad har du gjort? :)

barkarby, dudå? :)

2009-12-13 @ 19:23:59
URL: http://mysatisfaction.blogg.se/
Postat av: riiitaaah

den här tjejen du skriver om måste vara desperat som snackar om dig sådär hayati, herregud! vem e hon?

2009-12-13 @ 20:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0