hatar att åka buss när det är snö ute

kom nyss hem, herregud vad jag inte tycker om den här snön som har kommit nu, eller självklart är det mysigt. men jag satt på bussen i nästan 40 min för att dom va tvungna att åka mega sagta & sen är jag alltid livrädd att den ska åka i diket. huhu läskigt. Anyway nu har jag suttit och ätit pizza & kladdkaka, i know jätte nyttigt men jag bryr mig inte! Nu ska jag snart städa rummet, på GRUNDEN! & sen packa eftersom jag ska sova hos baby imorgon & sen va med han i hans skola på torsdag. Bloggar mera senare.
puss

Kommentarer
Postat av: delle

yes!

2009-12-15 @ 18:23:46
URL: http://dellebelle.blogg.se/
Postat av: B E X

sv; okej :) i början blev jag fläckig när jag använde den från Åhlens men sen när jag köpte den från Loréal blev det mycket bättre! man lär sig med tiden, peela gärna innan =)

2009-12-15 @ 18:25:27
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0