god jul <3

tänkte skriva ett ganska så långt inlägg med vad som händer ida & imorgon, vi kanske ska börja med nu!
Om ungefär 10 min måste jag dra ocg fixa det lilla sista på mitt smink sedan är jag klaar för julafton med familjen & älskling. Han är påväg hit nu, men vet inte vart han är riktigt men men. Efter det så ska jag möta honom och vi ska hem till farmor och mysa och öppna julklappar. Imorgon så åker ju jag till egypten som säkert många har är medvetna om & jag kommer inte kunna blogga på 1 vecka! huhu. Men men, de e okaay.

kommer ni ihåg när jag var på bip i heroncity i tisdags, mona tog bilder som jag tänkte visa er! ahahah





skratta inte åt den andra bilden, men dom andra blev söta på den
så jag var tvungen att ladda upp den
!

btw god jul på er allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0