answers

nu kommer svaren på frågorna för jag orkade inte vänta, HAHA ! 


Postat av: Mikaela
Vart fan är bilderna ifrån felicia's kamera? :P


svar; hon har tappat bort sin kamera :)

Postat av: torre
hur får man en tjej i säng?

svar; haha! har du så svårt för det så du frågar MIG det? 

Postat av: johanna
hur mår du idag & vad har du gjort i helegn?


svar; jag mår bara bra idag, sj då? jag har varit på fest & varit me killen & hemma. 

Postat av: Linneah
hur gammal är du?


svar; 17 år :)

Postat av: pitbulls brorsa
hur många besökare får du varje dag?

svar; haha brorsan, jag har ungefär 3000 läsare per dag! :) de är olika. 

Postat av: Matilda
Favoritfärg?
Besöksrekord?
Hur mår du?


svar; min favoritfärg är lila, ljusblå, svart & vit :)
mitt besöks rekord var 5430 tror jag, alltså det var en snorunge som gav ut min blogg så jag fick besökare, thanks miss photoshop säger jag bara! Jag mår alltid bra, hoppas du mår bra också! :)

Postat av: ;)
har du haft sex med din kille ?

svar; privatliv! 

Postat av: J;
varför älskar jag dig?

svar; jennifer såå söt, du älskar mej för att du o jag är menade för varandra! i love u too

Postat av: jwana
vem är din kille & hur länge har ni varit tillsammans?


svar; alltså jag tror inte du känner min kille, men ah heter fadi :) vi har snart varit tillsammans i 7 månader! 

Postat av: chris brown fan
gillar du CB ?

svar; jaaa fan ! varit på hans consert.

Kommentarer
Postat av: av

vad har du för komplex?

vad vill du göra för operationer?

2009-12-07 @ 15:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0