we ride togheter and we die togheter

hejsan igen bloggen, hoppas ni alla mår bra, jag mår väl sisådär jag överlever om man säger så. Som ni läste tidigare så har jag varit i stan med fadi, vi gick runt och kollade i affärer, sen så blev han hundrig så vi gick till kungshallen och åt mat! ni ska se mig & fadi, vi äter hela tiden. INGET LIV! men iallafall efter det så promenerade vi till gamla stan och satt vid vattnet. ( jag måste bara berätta en sak, när vi satt där så var det 2 gamlingar som fiskade & som ni vet så finns det ju ankor som simmar där, en tant skulle slänga i sitt fiskspö och sen så hamnade ankan på den, asso heeemskt! jävla idioter som fiskar där! )
Nu ska jag ut med min lillesyster & promenera och snacka lite, lill tjejen har ju skaffat kille så jag måste fråga ut henne lite!
Men jag bloggar mera senare, ni alla får ha de bääääst!
puss & kram


fadi, we ride togehter and we die togheter


Kommentarer
Postat av: pramita

hähä aiight :D det e bara komma ti min skolan when ever u want to :) <3

2009-08-29 @ 18:51:21
URL: http://pramiitaas.blogg.se/
Postat av: pramita

hähä aiight :D det e bara komma ti min skolan when ever u want to :) <3

2009-08-29 @ 18:51:49
URL: http://pramiitaas.blogg.se/
Postat av: pramita

hähä aiight :D det e bara komma ti min skolan when ever u want to :) <3

2009-08-29 @ 18:51:56
URL: http://pramiitaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0