sovtajm

nu ska jag bege mig ifrån datan, och ska börja föna mitt hår och platta det så sparar jag lite tid imorgon bitti, men jag funderade på om jag skulle locka håret imorgon, men jag vet ju inte vad vi ska göra i skolan om vi ska tvätta håret så är det ju HELT ONÖDIGT. Men iallafall just nu så har jag suttit och snackat med mina babe's i msn, vet ni ens hur underbara ni är!
Men iallafall nu sitter min griniga lillesyster bakom mig och vill snacka me sin "pojkvän" i msn, så de e väl dax för mig att lämna datan till VÄRLDENS STÖRSTA SURPUPPA GENOM TIDERNA!

ska bara ladda upp lite bilder haha, lust!


Habibiti tack för du finns erica, älskar dig gudomligt!


Jennifer älskling, saknar alla tiderna med dig din åsna !

sen en avslutande bild på min kära vän felicia som gjorde min dag i skolan idag
aldrig utan henne tro mig, fyfan hur ska jag klara mig när du åker i september!
big love to you gril.

felicia min bebisunge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0