KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK PÅ HÖGSTA NIVÅ

Jag älskar dig mest av allt på hela jorden & har jag dig så har jag exakt allt jag behöver för att leva älskling.
Du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta, även fast vi bråkar ibland du & jag så älskar jag dig så mycket.
Jag vet att jag kanske inte är den perfekta flickvänen men jag försöker iallafall så gott jag kan, så du ska vara glad och vara lycklig med mig, jag hoppas du är det iallafall, LITE? !
Älskling jag dör för dig, och jag vill aldrig leva utan dig, om inte du finns i mitt liv så finns inte jag, förstår du?!
Kommer aldrig att lämna dig min gulliplutt.
<3



 


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: JAG LOVAR JAG SKA SKRIVA, men jag tror nog jag är hemma när du fyller, känner på mig det. sen är det ju inte 100% än, men vi får se :D KLART JAG GRATTAR ANNARS <3

2009-08-29 @ 02:32:53
URL: http://fillss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0