hemma igen, är med baby

idag var det en super jobbig dag, jag vaknade kl 06:00 i hovsjö hos baby, gick upp, sminkade mig & åt mat sen gick jag till bussen och åkte iväg till skolan, men innan skolan så mötte jag felicia i t-centralen & vi åkte tillsammans till skolan. Efter skolan så åkte jag med felicia till skanstull för hon skulle till pramita's skola och jag åkte till södetälje för att träffa älsklingen igen och vi tog bussen till fittja & sen till vårby gård, nu är vi hemma hos mig, vi spelade nyss kubb med pappa och hans vänner, nu ska jag duscha och sen kanske kolla på en film men älskling är ju så trött, baby då :(

jag klarar mig FETT bra utan dig ska du veta gumman & du beter dig som största "snorunge" som inte ens kan snacka åt dig själv, du säger till folk att snacka med mig, HAHA ! du skämmer ut dig skit mkt & bara så du vet dom du tror är dina "vänner" och "bröder" snackar så mycket skit om dig så det är synd om dig! men jag ska inte sitta och tycka synd om dig, för du skämmer bara ut sig själv, ditt liv! I have my life bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0