första skoldagen

första skoldagen idag då, vad ska man säga? det var väl helt okej, men som felicia sa "men e absolut inte redo ännu fast man saknat" men iallafall, i skolan så visade jag & F runt våra "fadderbarn" mitt hette emelie, exakt som mig. Men efter det så gick vi och åt med våra "fadderbarn" på subway, mitt & F's ställe att äta på, the hood. haha
men iallafall efter vi hade sagt hejdå till 1orna så gick jag och felicia till pendeltåget eftersom vi slutade efter lunch så bestämde jag mig för att åka till södertälje och träffa älsklingen en stund, men det var en jävla väg att åka, man fick hoppa av i s.hamn och ta ersättningsbuss mot centrum, jävla cp pendeltåg. Men när jag kom fram så kom älsklingen springandes haha, sötnos då. Men han va hungrig så vi gick och åt i donken sen gick vi till H&M för att kolla runt lite.
Och nu är jag hemma, ska duscha och sen kolla lite på tv sen sätter jag mig väl vid datan igen.
men ni alla får ha de bäst !

hoppas jag kommer iväg på kryssningen med älsklingen, hans syster & hennes kille. I HOPE !

se ya later alegator, eller hur det nu stavas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0