en helt vanligt måndag i ems liv.

idag började jag kl 12:50 men åkte tidigare till skolan för att käka lunch med felicia, men vi gick med emelie & linnéa också och åt på subway "som vanligt" idag mådde jag bajs på grund av vissa anledningar men men, jag skultade 14:00 ungefär vi hade ny lärare som jag inte har någon kommentar om men men vad ska man göra bara att stå ut. Efter skolan så åkte jag & felicia mot stan, hon skulle igentligen till pramitas skola men de blev inte så eftersom vi slutade tidigare så vi åkte till stan och mötte min älskling fadi och felicia åkte därifrån och jag & fadi gick runt och gick till hötorget där dom hade västa abba saken, vi stod och kollade lite sen snackade vi om massor med saker, han e verkligen underbar! ångrar absolut inget jag har gjort för den här killen alltså det kan jag lova er. När jag kom hem så satt jag och snackade lite med min underbara mammi, sen så kollade vi på film och nu sitter jag här, ska snart fixa och trixa lite tills imorgon i skolan, ska se vad jag ska ha på mig och så, sen ska jag väl lägga mig i sängen och bara ta de lungt, jag har ingen aning om när jag börjar imorgon ska kolla upp det. 



Mig & älsklingen innan sommarlovet, helt fuckade
but i love you anyway girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0